مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کاله با برد مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال را استارت زد|دبل دبل آقامیری و دارکو

  • کد خبر: ۹۵۷۰۱
  • ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
کاله با برد مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال را استارت زد|دبل دبل آقامیری و دارکو
تیم بسکتبال کاله برابر مس رفسنجان در آغاز مرحله دوم به پیروزی رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در مرحله دوم گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال تیم کاله مازندران با برتری ۹۴ - ۷۶ بر صنعت مس رفسنجان، شروع خوبی داشتند.

کوارتر اول (۳۵-۱۵ کاله)
کاله کوارتر نخست شروع فوق‌العاده‌ای داشت. درخشش بالابان، متین آقاجانپور، جلال آقامیری و امیرحسین یازرلو، ۲۸ امتیاز مقابل ۶ امتیاز یعقوب شلوشی و ۲ امتیاز مجمد رحیمیان برای مس، کاله را پیش انداخت. مصطفی رضایی مس‌را به ۱۰ رساند و ۳ امتیازی رحیمیان اختلاف را کمتر کرد. آقامیری کاله را به ۳۲ می‌رساند و رحیمیان پانزدهمین امتیاز رفسنجان را هم می‌گیرد. سبد آخر کوارتر، اما سهم بالابان و تک پرتاب آزاد موفق اوست.

کوارتر دوم (۲۴-۲۴)
در آغاز این وقت دو‌پرتاب ۳ امتیازی آلانی مور و رحیمیان، مس را امیدوار می‌کند، اما مهدی جعفری این دو‌پرتاب را جبران می‌کند تا کاله به ۴۰ برسد. جعفری به اتفاق هادی لکزایی‌فرد و بالابان کاله را به ۵۱ هم می‌رساند تا مور دومین ۳ امتیازی خود را هم بزند. پس از لی‌اپ شلوشی، نوبت هادی است که ۳ بزند. وحید اسلامی جواب می‌دهد.
بعد از سبد امیرحسین یازرلو، وحید اسلامی و رحیمیان دو شوت ۳ امتیازی دیگر هم می‌نوازند و شلوشی سبد آخر نیمه را می‌گیرد تا کاله ۵۷ - ۳۹ برنده به رختکن برود.

کوارتر سوم (۲۲ - ۱۴ مس)
۳ امتیازی کاپیتان اسلامی در آغاز نیمه دوم نشان می‌دهد مس بزای جبران مافات آمده، آقاجانپور و امیرحسین یازرلو کاله را به ۶۱ می‌رسانند. اسلامی و شلوشی با لی‌اپ ۴ امتیاز می‌گیرند تا اسلامی چهارمین ۳ امتیازی خود را هم به ثمر برساند و رفسنجان به ۵۰ برسد. دو پرتاب آزاد شلوشی و ۳ امتیازی رحیمیان اختلاف را به ۱۰ کاهش می‌دهد. رحیمیان این بار روی پاس اسلامی ۳ دیگری می‌زند تا نتیجه ۶۵ - ۵۸ شود! یازرلو و‌آقامیری پس از چندحمله برای کاله سبد می‌گیرند ۲۳ - و ملکی مس را به ۶۰ می رساند. مو و مک‌کال سبد‌های آخر دونیم را می‌گیرند. ۷۱ - ۶۱ کاله پیش است.

کوارتر چهارم (۲۳ - ۱۵ کاله)
دو ۳ امتیازی مک‌کال در این وقت نشان از برتری کاله دارد. مور هم ۶ امتیاز پیاپی برای مس می‌گیرد و رحیمیان نم رفسنجانی‌ها را تا ۷۰ بالا می‌کشد، ولی ۳ امتیازی آقاجانپور رشته هاشان را پنبه می‌کند. ۳ امتیازی بعدی کاله امتیاز ۹۰ را به ارمغان می‌آورد. مور و اسلامی اختلاف را کمتر می‌کنند. آقامیرب و لکزایی‌فرد سبد‌های پایانی کاله را می‌گیرند تا مازنی‌ها ۹۴ - ۷۶ به برتری برسند.

بهترین‌ها
جلال آقامیری (۲۲:۳۱ دقیقه) با ۱۸ امتیاز، ۱۶ ریباند و ۳ پاس گل دبل دبل کرد و با کارایی ۳۱ چهره برجسته میدان شد.
دارکو بالابان (۲۹:۰۸ دقیقه) با ۱۶ امتیاز و ۱۴ ریباند دبل دبل کرد و با کارایی ۲۱ روز خوبی داشت.
مجید رحیمیان (۳۷:۳۲ دقیقه) با ۲۱ امتیاز، ۶ ریباند و ۶ پاس گل، کارایی ۲۳ داشت و بهترین بازیکن مس رفسنجان بود.
یعقوب شلوشی (۳۴:۵۰ دقیقه) با ۱۶ امتیاز، ۸ ریباند، ۲ پاس گل، ۲ بلاک و کارایی ۱۹ دیگر بازیکن موثر مس بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->